سایت کیپر

معرفی سایت ها

کارگردان سریال بریکینگ بد

کارگردان سریال بریکینگ بد

جورج وینسنت گیلیگان جونیور (متولد 10 فوریه 1967) نویسنده ، تهیه کننده و کارگردان آمریکایی است. وی به خاطر کارهای تلویزیونی خود شناخته شده است ، به ویژه به عنوان خالق ، نویسنده اصلی ، تهیه کننده اجرایی و مدیر AMC’s Breaking Bad و فیلم تبلیغاتی بهتر Better Call Saul. او نویسنده و تهیه کننده فیلم های X-Files بود و از خالقین فیلم اسپین آف The Lone Gunmen بود.

گیلیگان چهار جایزه Primetime Emmy ، شش جایزه انجمن نویسندگان انجمن آمریکایی ، دو جایزه تلویزیونی منتخب منتخب و جوایز انجمن تهیه کنندگان آمریکا ، یک جایزه انجمن کارگردانان آمریکا و یک بفتا را از آن خود کرده است. او در خارج از تلویزیون ، نویسنده فیلمنامه فیلم Hancock در سال 2008 بود و فیلم دنباله فیلم Breaking Bad ، El Camino را نوشت و کارگردانی کرد که در 11 اکتبر 2019 اکران شد.

بریکینگ بد (به انگلیسی: Breaking Bad) یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی نئو وسترن آمریکایی است که توسط وینس گیلیگان تهیه و تولید شده است. این برنامه از 20 ژانویه 2008 تا 29 سپتامبر 2013 از 5 فصل در مجموع 62 قسمت پخش شد. این فیلم در آلبوكرك ، نیومكزیكو فیلمبرداری وتهیه و تدوین شد و داستان والتر وایت (برایان كرانستون) ، معلم شیمی دبیرستان با حقوق كم و بی روحی است كه با تشخیص اخیر مرحله سه سرطان ریه دست و پنجه نرم می كند. والتر وایت  با تولید و توزیع مت آمفتامین متبلور برای تأمین آینده مالی خانواده اش قبل از مرگ ، ضمن مشارکت در خطرات دنیای زیر جنایت ، به زندگی جنایتکارانه روی می آورد. عنوان یک گفتگوی محاوره ای جنوبی به معنای “روی آوردن به زندگی جنایتکارانه” است. گیلیگان این سریال را اینگونه توصیف كرد كه دگرگونی والتر از آقای چیپس نرم زبان به Scarface را نشان می دهد.

بازیگران بریکینگ بد چه کسانی بودند ؟

از جمله بازیگران این سریال می توان به آنا گان و آر جی میته در نقش همسر والتر اسکایلر و پسرش والتر جونیور و بتسی برانت و دین نوریس در نقش خواهر اسکایلر ماری شریدر و همسرش هنک ، نماینده DEA اشاره کرد. از دیگر موارد می توان به باب اودنكیرك به عنوان وكیل سستی وایت و پینكمن ، سائول گودمن ، جاناتان بانك به عنوان بازپرس خصوصی و ثابت كننده مایك ارمانتراوت و جیانكارلو اسپوزیتو به عنوان پادشاه مواد مخدر گاس فرینگ اشاره كرد. در فصل آخر جسی پلمونز به عنوان تاد آلکوئیست از نظر جنایی جاه طلب و لورا فریزر در نقش لیدیا رودارته-کوئیل ، یک مدیر تجاری دست و پا چلفتی به طور مخفیانه خرید و فروش متد جهانی والتر را برای شرکت خود معرفی می کند.

فصل اول سریال Breaking Bad با بازبینی های کلی مثبت روبرو شد ، در حالی که بقیه دوره آن با استقبال جهانی روبرو شد ، که باعث می شود منتقدان آن را به عنوان یکی از برترین سریالهای تلویزیونی در تمام دوران تحسین کنند.  در سه فصل اول خود تماشاگران متوسطی داشتند ، اما فصل های چهارم و پنجم با دسترسی قابل توجهی در شبکه نتفلیکس قبل از آغاز فصل چهارم ، افزایش قابل توجهی در بینندگان داشت. تا زمان پخش پایانی سریال ، این سریال در بین پربیننده ترین برنامه های کابلی تلویزیون آمریکا بود. این نمایش جوایز بی شماری از جمله 16 جایزه Primetime Emmy ، هشت جایزه ماهواره ، دو جایزه Golden Globe ، دو جایزه Peabody ، دو جایزه منتقدان و چهار جایزه انجمن منتقدان تلویزیونی را دریافت کرد. کرانستون چهار بار جایزه Primetime Emmy را برای بازیگر نقش اول زن در یک سریال درام به دست آورد ، در حالی که Aaron Paul سه بار برنده جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل زن برجسته در یک سریال درام شد. آنا گان دو بار برنده جایزه Primetime Emmy برای بازیگر نقش مکمل زن برجسته در یک سریال درام شد. در سال 2013 ، بریکینگ بد به عنوان تحسین شده ترین نمایش در تمام دوران ها وارد رکوردهای جهانی گینس شد.

 

منبع

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 بهمن 1401ساعت 19:37  توسط انصاری 

iran bitumen

iran bitumen

Iran Bitumen Company, with 15 years of bitumen export history in the bitumen trade, proudly supplies high quality road Bitumen for the construction of inner city roads and highways.

Our organization has the capability produces penetration bitumen grades: 40/50, 60/70, 80/100, 85/100, 120/50, 160/220 and Performance Grade PG Bitumen all packed into new steel drums and delivered via 20ft or 40ft containers.

For your convenience our organization have several forms of payment options which include Bank Garuntee, Usance LC, Telegraphic Transfer TT and LC at sight. (please contact us to lea which form of payment you qualify for)

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 بهمن 1401ساعت 19:35  توسط انصاری 

هزینه هایفوتراپی صورت

هزینه هایفوتراپی صورت

هایفو برای هزینه صورت
با توجه به ASAPS، متوسط ​​هزینه برای یک روش سفت کردن پوست غیر جراحی در سال 2017، 1707 دلار بود. این تفاوت فاحشی با روش جراحی لیفت صورت است که هزینه متوسط ​​آن ۷۵۶۲ دلار بود.

در نهایت، هزینه به منطقه تحت درمان و موقعیت جغرافیایی شما و همچنین تعداد کل جلسات مورد نیاز برای دستیابی به نتایج مطلوب بستگی دارد.

برای برآورد باید با یک ارائه دهنده HIFU در منطقه خود تماس بگیرید. هایفو تحت پوشش بیمه درمانی شما نخواهد بود.

هایفو چه حسی دارد؟
ممکن است در حین عمل هایفو ناراحتی جزئی داشته باشید. برخی افراد آن را به عنوان پالس های الکتریکی کوچک یا احساس خاردار خفیف توصیف می کنند.

اگر نگران درد هستید، پزشک ممکن است مصرف استامینوفن (تیلنول) یا یک داروی ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAID) مانند ایبوپروفن (ادویل) را قبل از درمان پیشنهاد کند.

بلافاصله پس از درمان، ممکن است قرمزی یا تورم خفیفی را تجربه کنید که به تدریج طی چند ساعت آینده کاهش می یابد.

هایفو برای عمل صورت
قبل از انجام روش هایفو نیازی به آمادگی خاصی نیست. قبل از درمان باید تمام لوازم آرایش و مراقبت از پوست را از ناحیه مورد نظر پاک کنید.

در اینجا چیزی است که باید در قرار ملاقات خود انتظار داشته باشید:

یک پزشک یا تکنسین ابتدا ناحیه مورد نظر را تمیز می کند.
ممکن است قبل از شروع از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کنند.
سپس پزشک یا تکنسین از ژل اولتراسوند استفاده می کند.
دستگاه هایفو روی پوست قرار می گیرد.
با استفاده از نمایشگر اولتراسوند، پزشک یا تکنسین دستگاه را روی تنظیمات مناسب تنظیم می کند.
سپس انرژی اولتراسوند در پالس های کوتاه به مدت تقریباً 30 تا 90 دقیقه به ناحیه مورد نظر ارسال می شود.
دستگاه حذف می شود.
در صورت نیاز به درمان های اضافی، درمان بعدی را برنامه ریزی خواهید کرد.

در حالی که انرژی اولتراسوند اعمال می شود، ممکن است گرما و سوزن سوزن شدن را احساس کنید. اگر آزاردهنده است می توانید از داروی مسکن استفاده کنید.

شما می توانید بلافاصله پس از انجام عمل به خانه بروید و فعالیت های عادی روزانه خود را از سر بگیرید.

ادامه 

+ نوشته شده در  شنبه 30 مهر 1401ساعت 17:09  توسط انصاری 

تراکت پخش کت در تهران

تراکت پخش کت در تهران

بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران

صنعت چاپ از دیر باز تا کنون جهت اهداف مختلفی مورد استفاده قرار گرفته که یکی از این اهداف استفاده در تبلیغات چاپی همانند چاپ بروشور ،تراکت،بنر،لیبل ،کاتالوگ ،کارت ویزیت و ....می باشد.امروزه هنوز افراد بیشماری هستند که جهت گسترش کار و یا بیزینس خود از صنعت چاپ کمک می گیرند چرا که نه تنها بازدهی بالایی دارد بلکه با کم ترین هزینه افراد را به نتجه مطلوب  می رسانند.اما آنچه در زمینه ی انجام تبلیغات چاپی همانند تراکت مهم است سپردن کار به کاردان می باشد،چرا که همان طور که می دانید امروز قیمت ارائه هر گونه خدماتی بالا رفته در نتیجه ما باید به مجموعه ای در این زمینه اعتماد نمایم که قادر باشد در کنار تعهد کاری بالا و کیفیت مطلوب ارائه ی خدمات قیمت های منصفانه ای را در اختیار ما قرار دهند.در همین راستا ما امرزو در کنار شما هستم تا بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران را خدمتتان معرفی نمایم پس چنانچه مایل هستید به هدف تبلیغاتی خود دست یابید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

اهمیت انتخاب شرکت مناسب تبلیغاتی:

تبلیغات تراکتی می تواند برای شما با کم ترین هزینه بالاترین بازدهی را به وجود آورند اما در صورتی که این مهم را به دست افراد حرفه ای نسپارید نه تنها به هدف تبلیغاتی خود دست نمی یابید بلکه یک دور ریز پول نیز محسوب می گردد به همین خاطر بسیار مهم است که کار را به کاران بسپارید تا نه تنها از خروجی کار راضی باشید بلکه ویژگی های متمایزی نیز در اختیار شما عزیزان قرار گیرد. به همین خاطر ما در سایت با برترین ها تمامی تلاش خود را به کار می گیرم تا در تمام زمینه های پخش تراکت تبلیغاتی با بالاترین کیفیت شما را راهنمایی نماییم.

ویژگی های برتر شرکت پخش تراکت:

بهترین شرکت های پخش تراکت در تهران یک سری از ویژگی های مهم را دارا می باشند که شما باید قبل از انتخاب مجموعه ی مد نظرتان آن ها را بررسی نمایید تا یک تبلیغات مطمئن ،با کیفیت و ارزان را پشت سر بگذارید. این ویژگی ها به طور کلی به قرار زیر است.

۱- تضمین کیفیت:

هر مجموعه‌ ی خدماتی چنانچه به کیفیت کاری خود ایمان داشته باشد سعی می کند جهت افزایش اعتماد مشتری و راحتی خیال آن ها تمامی خدماتش را همراه ضمانت ارائه دهد.در نتیجه مجموعه ی را جهت پخش تراکت تبلیغاتی امتحان نمایید که در صورت عدم رضایت شما از ارائه ی خدماتش تمامی وجه دریافتی را عودت بدهد.

۲ - خدمات رسانی شبانه روزی:

همان طور که می دانید زمان ارزشمند ترین دارای در دست بشر است و ما نباید این گنج قیمتی را به راحتی از دست بدهیم در نتیجه باید مجموعه ای را انتخاب کنیم که در کنار کیفیت کاری بالا با سرعت بالا و بدون اتلاف وقت خدماتی که مایل هستیم را در اختیار مشتریان خود قرار دهد .

3 - تجربه ی کاری:

آنچه یک فرد را در ارائه ی خدمات با کیفیت یاری می نماید تجربه ی کاری می باشد .در نتیجه در زمان انتخاب یک مجموعه زمان فعالیت شرکت و تجربه ی کاری کارکنان آن را بررسی نمایید.

4 - قیمت دهی منصفانه:

حتما قبل از بررسی تجربه ی کاری مجموعه قیمت های آن را نیز بررسی نمایید چرا که کیفیت کاری بالا در کنار قیمت دهی منصفانه برای ما در الویت است.

5 - پرسنل ماهر:

هیچ مجموعه ای بدون برخورداری از افراد حرفه ای نمی تواند خدمات با کیفیتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.یک تراکت پخش کن حرفه ای ویژگی های بارزی دارند که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

6 - برخورداری از نیرو های گشت موتوری:

یک مجموعه ی پخش تراکت باید قادر باشد جهت افزایش کیفیت و راندمان کاری نحوی کاری کارکنان خود را زیر نظر داشته باشند و در صورت نیاز ارباب رجوع یک گزارش کامل کاری را در اختیار آن ها قرار دهند .در نتیجه برخورداری از نیرو های گشت موتوری در مجموعه ی پخش تراکت بسیار ضرورت دارد.

7 - برخورداری از شعبات فعال در سراسر تهران:

یک مجموعه ی پخش تراکت حرفه ای در تمام مناطق تهران شعبه ی فعال دارد و قادر به پوشش سراسری می باشد.

ادامه مطلب

+ نوشته شده در  يکشنبه 27 شهريور 1401ساعت 17:22  توسط انصاری 

تگ ها در سئو

تگ ها در سئو

تگ سئو چیست؟
متا تگ ها تگ های نامرئی هستند که داده های مربوط به صفحه شما را در اختیار موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان وب سایت قرار می دهند. در اینجا یک راهنمای سریع در مورد چرایی اهمیت آنها و شش نوع که باید برای سئو در اولویت قرار دهید آورده شده است. 

آیا برای سئو به برچسب نیاز دارم؟
در عوض، باید روی یک استراتژی جامع سئو تمرکز کنیم. بخشی از این استراتژی شامل استفاده از متا تگ‌های HTML است - یک جزء حیاتی برای موفقیت سئو. استفاده از متا تگ های مناسب به روش صحیح، همه چیز مربوط به برقراری ارتباط با موتورهای جستجو است: صفحه شما درباره چیست.

چگونه وب سایت خود را برای سئو تگ کنم؟
8 تا از مهم ترین تگ های HTML برای سئو
برچسب عنوان. تگ‌های عنوان برای تنظیم سرفصل‌های قابل کلیکی که در SERP می‌بینید استفاده می‌شوند: ...
تگ توضیحات متا. ...
تگ های عنوان (H1-H6). ...
متن جایگزین تصویر ...
نشانه گذاری طرحواره. ...
تگ های معنایی HTML5 ...
تگ متا روبات ها ...
برچسب متعارف.

برچسب ها چگونه به سئو کمک می کنند؟
اگر خوانندگان فعالی دارید که از برچسب‌های وبلاگ برای تعامل با سایت شما استفاده می‌کنند، مانند خریدارانی که به طور مرتب روی برچسب‌ها کلیک می‌کنند تا محتوای مرتبط‌تری پیدا کنند، و همین کاربران بازدید از صفحه شما را بدون پرش افزایش می‌دهند، آن‌وقت برچسب‌ها ارزش افزوده می‌کنند. در برخی موارد، ممکن است متوجه شوید که در واقع ترافیک سئو را برای تگ صفحات دریافت می کنید.

مثال متا تگ چیست؟
موتورهای جستجو مانند گوگل از فراداده های متا تگ ها برای درک اطلاعات اضافی در مورد صفحه وب استفاده می کنند. آنها می توانند از این اطلاعات برای اهداف رتبه بندی، نمایش قطعات در نتایج جستجو استفاده کنند و گاهی اوقات می توانند متا تگ ها را نادیده بگیرند. نمونه ای از متا تگ ها شامل عناصر <title> و <description> است.

منبع

+ نوشته شده در  سه شنبه 11 مرداد 1401ساعت 19:17  توسط انصاری 

هارلی کویین کیست

هارلی کویین کیست

بازیگر هارلی کوین به همراه فیلم هایش

بازیگر هارلی کوین که در فیلم های جوکر بسیار خوش درخشیده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده حال در این جا  می خواهیم از بازیگر این نقش و همین طور خود شخصیت هارلی کوین صحبت کنید با ما باشید تا یکی از هیجان انگیز ترین مطالب هالیوود را بدانید .

بازیگر جدید هارلی کوین کیست؟

مارگو رابی
او در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز متعددی از جمله نامزدی دو جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب، پنج جایزه انجمن بازیگران سینما و پنج جایزه اسکار فیلم بریتانیا را دریافت کرده است. او برای اولین بار در Batman: The Animated Series در اوایل دهه 1990 به عنوان یک زن حامی جوکر ظاهر شد، که بعداً به فشار اصلی این ابرشرور تبدیل شد، اگرچه جوکر به سختی احساسات هارلی را متقابل کرد.

علت برگشت رابی به این نقش

مارگو رابی توضیح می دهد که چرا مدام برای بازی در نقش هارلی کویین بازمی گردد. هارلی کوین به یک شخصیت برجسته تبدیل شد که همان دومین مارگو رابی اولین خط خود را در جوخه انتحار دیوید آیر بیان کرد. بازی رابی شخصیت محبوب دی سی را به یک نماد سینمایی تبدیل کرد .

زندگی شخصی بازیگر هارلی کوین

مارگو الیز رابی زادهٔ ۲ ژوئیهٔ ۱۹۹۰ بازیگر و تهیه‌کننده استرالیایی است. او در طول زندگی حرفه‌ای خود جوایز متعددی از جمله نامزدی دو جایزه اسکار، سه جایزه گلدن گلوب، پنج جایزه انجمن بازیگران سینما و پنج جایزه اسکار فیلم بریتانیا را دریافت کرده است. مجله تایم او را به عنوان یکی از 100 فرد تاثیرگذار جهان در سال 2017 معرفی کرد و در سال 2019 از سوی فوربس به عنوان یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان شناخته شد.

دیگر فیلم های رابی

رابی که در کوئینزلند متولد و بزرگ شد، کار خود را در فیلم‌های مستقل و در مجموعه‌های تلویزیونی

  1. Neighbors (2008-2011) و
  2. Pan Am (2011-2012) آغاز کرد.
  3. موفقیت او در سال 2013 با فیلم کمدی سیاه “گرگ وال استریت” به دست آمد.
  4. او با بازی در نقش جین پورتر در افسانه تارزان (2016) و
  5. هارلی کویین در فرانچایز رسانه ای DC Extended Universe که شامل
  6. فیلم های ابرقهرمانی Suicide Squad (2016)، Birds of Prey (2020) و فیلم های ابرقهرمانی است، به شهرت بیشتری دست یافت.
  7. جوخه انتحار (2021).

رابی تحسین منتقدان و نامزدی جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را برای ایفای نقش تونیا هاردینگ اسکیت باز بدنام در فیلم بیوگرافی I, Tonya (2017) به دست آورد. این تحسین با ایفای نقش ملکه الیزابت اول در درام دورهمی مری ملکه اسکاتلند (2018)، شارون تیت در کمدی-درام روزی روزگاری در هالیوود (2019) و کارمند تخیلی فاکس نیوز در درام Bombshell ادامه یافت. 2019)؛ او نامزدی جایزه بافتا برای هر سه و نامزدی برای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای آخرین.

همسر رابی کیست ؟

رابی با تام آکرلی فیلمساز بریتانیایی ازدواج کرده است. آنها از بنیانگذاران شرکت سازنده LuckyChap Entertainment هستند که تحت آن چندین فیلم نامزد جایزه اسکار و همچنین مجموعه تلویزیونی Dollface و Maid تولید کرده اند.

شخصیت هارلی کویین

هارلی کوئین (هارلین فرانسیس کوینزل) شخصیتی است که در کتاب های کمیک آمریکایی منتشر شده توسط دی سی کامیکس ظاهر می شود. هارلی کویین توسط پل دینی و بروس تیم به عنوان یک زن طنزآمیز برای جوکر فوق شرور در سریال Batman: The Animated Series ساخته شد و در قسمت بیست و دوم این مجموعه در 11 سپتامبر 1992 برای اولین بار ظاهر شد. در حالی که در ابتدا قصد داشت در یک قسمت ظاهر شود. تبدیل به یک شخصیت تکراری در دنیای انیمیشن DC به عنوان طرفدار جوکر و علاقه‌مند به آن شد، و در کتاب کمیک بتمن دی‌سی کامیکس اقتباس شد، که با بتمن: هارلی کوین شماره 1 (اکتبر 1999) شروع شد. نام مستعار این شخصیت، نمایشنامه‌ای بر روی شخصیت سهامی Harlequin از کمدیا دل آرته تئاتر قرن شانزدهم است.

سرگذشت هارلی کوین

پس از معرفی او به دنیای دی سی در سال 1999، هارلی کوئین به عنوان یک همدست و عاشق مکرر جوکر و همچنین دوست نزدیک همکار ابرشرور Poison Ivy به تصویر کشیده شد. زمانی که به عنوان روانپزشک کارآموز در آسایشگاه آرکام شهر گاتهام کار می کرد، یکی از بیماران او بود. این شخصیت بخشی از یک اتحاد کوتاه مدت با Poison Ivy و Catwoman بوده است. این سه نفر به عنوان آژیرهای شهر گاتهام شناخته می شوند. از سال 2013، هارلی کوئین اغلب به عنوان یک ضدقهرمان و یک عضو اصلی تکرارشونده جوخه انتحار به تصویر کشیده می‌شود که رابطه‌ی توهین‌آمیز خود را با جوکر پشت سر گذاشته است، و پویسون آیوی به علاقه اصلی رمانتیک او تبدیل شده است.

توانایی های هارلی کوین

از توانایی های هارلی کوین می توان به مهارت های ژیمناستیک تخصصی، مهارت در سلاح ها و مبارزه تن به تن، غیرقابل پیش بینی بودن کامل، مصونیت در برابر سموم و افزایش قدرت، چابکی و دوام اشاره کرد. این شخصیت دارای یک جفت کفتار خانگی به نام های باد و لو است که گاهی به عنوان سگ های مهاجم او عمل می کنند. او به عنوان یک روانپزشک آموزش دیده با هوشی نابغه، در فریبکاری و دستکاری روانی ماهر است.

هارلی کویین از زمان تولد خود به یکی از محبوب ترین و سودآورترین شخصیت های دی سی کامیکس تبدیل شده است و در بسیاری از کتاب های مصور دی سی حضور داشته و در رسانه ها و کالاهای مختلف دیگر اقتباس شده است. جیم لی، ناشر دی سی کامیکس، هارلی کویین را چهارمین رکن خط انتشارات دی سی کامیکس، پس از سوپرمن، بتمن و واندر وومن می داند.

صدا پیشه هارلی کویین در انیمیشن آن

صداپیشگی اصلی توسط آرلین سورکین در دنیای انیمیشن DC انجام شد، او از آن زمان در بسیاری از پروژه های دیگر DC با صداپیشگی بازیگرانی مانند تارا استرانگ، هایندن والچ، لورا بیلی، جنی اسلیت، ملیسا راوش، لورا پست، و کالی کوئوکو ظاهر شد. دومی صدای شخصیت را در مجموعه انیمیشن 2019، هارلی کوین ارائه کرد. میا سارا این شخصیت را در سریال تلویزیونی Birds of Prey در سال 2002 به تصویر کشید. هارلی کویین اولین بازی لایو اکشن سینمایی خود را در فیلم جوخه انتحار در دنیای توسعه یافته دی سی (2016) انجام می دهد، جایی که مارگو رابی نقش او را بازی می کند. رابی دوباره در فیلم‌های Birds of Prey (2020) و The Suicide Squad (2021) بازی می‌کند.

چگونگی ایجاد و توسعه این شخصیت

هارلی کوین در حالی که در انیمیشن DC ظاهر می شود. هنر بروس تیم.
هارلی کویین توسط پل دینی و بروس تیم برای قسمت 1992 Batman: The Animated Series با عنوان “Joker’s Favor” در حالی که دینی مشغول نوشتن قسمت بود ساخته شد. در ابتدا به عنوان یک انیمیشن معادل یک نقش پیاده روی نوشته شد، هارلی کوین تنها در یک قسمت ظاهر شد. همانطور که دینی داشت داستان این قسمت را تنظیم می کرد، می خواست یک فویل برای جوکر فوق شرور معرفی کند. دینی به یاد می آورد، “راهی که او را خلق کردم این بود که داشتم داستانی به نام “محبت جوکر” می نوشتم و این اولین داستان جوکر من بود و می خواستم آن را خوب کنم و می خواستم جوکر را هر آنچه که در کتاب های کمیک بهتر است بسازم. که خنده‌دار، ترسناک و خودپسند است و فکر می‌کردم شاید یک فویل برخی از آن ویژگی‌های شخصیتی را نشان دهد. و سپس تصمیم گرفت که “همتای بامزه ای برای جوکر باشد تا شاید کمی نگرش پانچ و جودی را بین آنها ایجاد کند” دینی اظهار داشت:  او می‌توانست شوخی کند و سرسپردگان بخندند، و جوکر به نوعی به او خیره شود.” از زندگی ما، دینی تصمیم گرفت از سورکین صدای او را بخواهد. دینی سپس تا حدی هارلی کویین را بر اساس سورکین قرار داد، و دینی جنبه‌هایی از سورکین، مانند شخصیت “بسیار تیز، عاقلانه، بلوند حباب‌دار” او را در شخصیت و همچنین رفتارهای او گنجاند.در ضبط صدای هارلی کوین، سورکین با لهجه معمولی بروکلینی خود صحبت کرد و در عین حال “صدای کوچک ییدیش” را به زبان آورد، زیرا دینی شخصیت را یهودی کرد، یکی دیگر از جنبه های شخصیت که از سورکین وام گرفته شده بود.

رسانه های خارجی

نماد تصویر طرح اصلی پل دینی برای هارلی کوین، “شخصیت بلوند دیوانه در دامن کوتاه” بر اساس بازیگر باربارا ادن.
نماد ویدیو سکانس رویایی از نمایش روزهای زندگی ما که در آن آرلین سورکین نقش یک شوخی را بازی می‌کند که الهام‌بخش خلق این شخصیت بود. دینی هنگام تماشای نوار VHS از “لحظه های روزهای مورد علاقه سورکین” که توسط سورکین به دینی داده شده بود، با صحنه روبرو شد.
دینی در هنگام نامگذاری شخصیت، نام های مختلفی مانند کلمباین را در ذهن داشت و در نهایت به نام «هارلی کوین» اکتفا کرد. دینی این نام را برای شخصیت انتخاب کرد تا با نام‌های دیگر شخصیت‌های بتمن همخوانی داشته باشد، و همچنین به این دلیل که فکر می‌کرد “هارلی یک نام جالب برای یک دختر بود.” ، یک شخصیت سهام از تئاتر کمدی فیزیکی ایتالیایی قرن شانزدهم commedia dell’arte.

منبع

+ نوشته شده در  يکشنبه 9 مرداد 1401ساعت 23:17  توسط انصاری 

معرفی سایت های برتر حوزه باربری در تهران

معرفی سایت های برتر حوزه باربری در تهران

 

شرکت های بسیاری هستند که در تهران مشغول به باربری و ارائه خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و شرکت ها هستند . اما همانور که شاید خیلی از شما ها تجربه کرده باشید بسیاری از آنها خدمات بسیار ضعیفی ارائه میدهند . و سبب مگردند که مشکلات بسیار زیادی از قبیل خسارت دیدن وسایل ، دریافت هزینه های بسیار فراتر ، مشاجره ، بی ادبی کارگران و ... به وجود آید .

شما برای اینکه بتوانید یک باربری مناسب و با کیفیت را بیابید که تعرفه های پایین و منصفانه ای نیز داشته باشد می توانید برای درخواست خاور یا کامیون به وب سایت زیر مراجعه کنید 

شرکت اتوبار تهران باربری

و برای حمل اثاثیه سبک تر و کم حجم تر با نیسان و وانت به لینک زیر مراجعه کنید 

نیسان بار باربری بزرگ

کافیست با هر یک از این شرکت ها تماس داشته باشید تا در کمترین زمان برای خدمت گذاری نزد شما عزیزان در هر کجای تهران که باشید حضور یابند و بارهای شما را با نیروهای کاملا حرفه ای و مودب جابجا نمایند .

+ نوشته شده در  دوشنبه 3 خرداد 1400ساعت 19:04  توسط انصاری 

نحوه سئو سایت شرکتی

نحوه سئو سایت شرکتی

لزوم سئو سایت شرکتی

اگر شما یک وب سایت شرکتی دارید و فعالیتی بر روی آن انجام نداده اید نباید انتظار داشته باشید که بتوانید از طریق آن مشتری جذب نمایید یا اینکه درآمد داشته باشید . سئوی سایت شرکتی می تواند وب سایت شما را به دیده افراد بسیار زیادی که طالب خدمات شما هستند برساند و درآمد زیادی را روانه حساب شما نماید . بسیاری از کسب و کار ها در حال فعالیت در فضای اینترنت هستند برای رقابت با آنها بایستی سایت خود را ارتقا دهید

سئو سایت شرکتی توسط تیم سایت کیپر

اگر شما دارای یک وب سایت شرکتی هستید و می خواهید که در کلید واژه های مد نظر خود در رتبه های نخست گوگل باشید تا بتوانید مشتریان زیادی را جذب خود نمایید بایستی که سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه گردد که به اصطلاح به این عملیات سئو گفته می شود . حتما باید به این نکته دقت داشته باشید که سئو تخصصی دارای چهارچوبی می باشد که هم نیاز به دانش فنی دارد و هم نیاز به تجربه بالا به همین منظور حتما این مقاله را تا انتها دنبال نمایید تا دید کاملی نسبت به سئو سایت شرکتی خود داشته باشید تا با اطمینان کامل تری و با اطلاعات بیشتر سئو سایت خود را به تیم سایت کیپر یا هر شرکت دیگری واگذار نمایید . در انتها اگر همچنان سوالی برای شما باقی ماند می توانید با ما تماس داشته باشید تا به طور کامل شما را راهنمایی نماییم

برای مشاهده ادامه مطلب به وبسایت سایت کیپر مراجعه نمایید 

+ نوشته شده در  شنبه 25 بهمن 1399ساعت 20:31  توسط انصاری 

پرستاری در شرق تهران

پرستاری در شرق تهران

ویژگی های بهترین نیروهای شرکت پرستاری چه ویژگی هایست ؟

اگر بخواهیم در مورد ویژگی های برتر نیروهایی که در یک شرکت پرستاری در شرق تهران کار می کنند صحبت کنیم در این مقاله نمی گنجد و در مقاله های دیگر در مورد ان ها صحبت می کنیم اما در این جا مختصری در مورد ویژگی های برتری که  در انتخاب شما می تواند کمک کند را بیان کنیم .

در ابتدا لازم است نیروهای کاری متعهد و منظم و کارشناس باشند و توانایی های لازم را در اموری که به ان ها محول شده به صورت کاملا اصولی و دقیق انجام دهند . بحث سر جان یک انسان و یا نگهداری از یک سالمند و یا یک کودک است که مسیله ی بزرگیست و شما می خواهید کودک دلبند خود را و یا والد عزیز تر از جان خود را به دستان کسی بسپارید که لازم است  تمام نکات و پروتکل های بهداشتی و اطلاعات لازم را در مورد نوزاد ، سالمند و یا بیمار تحت نظر داشته باشند تا بتوانید با خیالی آسوده عزیزان خود را در هر شرایطی که هستند به دستان پر توان پرستار هایی که در بهترین شرکت های پرستاری شرق تهران هستند بسپارید .

ویژگی های برتر نیروهای پرستاری به قرار زیر می باشد :

داشتن مدرک مورد نیاز برای موضوعی که به آن نیرو سپرده شده است

داشتن تسلط و تجربه ی کاری مورد نیاز درامری که به آن محول شده است

نیروهای موظف منظم و منضبط

نیروهایی متعهد و مطمین

نیروهایی با روحیه ی قوی و سازگار برای سازگاری با موضوعی که به ان ها سپرده می شود .

معیار های انتخاب بهترین نیروهای پرستاری

معیار هایی که برا انتخاب یک نیروی پرستار شما باید به ان موارد نیز توجه کنید به قرار زیر می باشد :

شنونده خوب و دقیق در درک شخص تحت مراقبت

لازم است پرستاری که چه برای کودک چه برای مریض وچه برای سالمند می خواهید داشته باشید درک خوبی از ان چه شخص تحت مراقبت می خواهد داشته باشد تا بتواند نیاز واقعی مریض ، کودک یا سالمند شما را بر اورده کند بر فرض اگر سالمند و یا کودکتان و یا مریضی دارید که خجالتی و محجوب به حیاست اگر نتواند پرستار نیاز آن را متوجه شود آن شخص بسیار اذیت می شود و ان پرستاری مفید واقع نمی شود و حتی ممکن است اتفاقات نا گواری نیز رخ دهد در اصل درک متقابل و درک مفید از سمت پرستار برای شخص تحت مراقبت بسیار مهم می باشد .

شناخت شخصی که تحت مراقبتتان است

وقتی شما عزیز دلتان را به یک پرستار می سپارید مهم است که آن پرستار شناختی نسبت به شخص تحت مراقبت داشته باشد که بداند ان شخص چه رژیم غذایی دارد چه داروهایی مصرف می کند چه خلق و خویی دارد و ممکن است چه حرکات غیر قابل پیش بینی ای داشته باشد را نیز پرستار از قبل بداند تا از تمام احتمالات و اتفاقاتی که ممکن است پیش بیاد و احتمال خطر داشته باشد مطلع باشد تا از ان ها جلوگیری کند .

حضور حرفه ای پرستاری مطمئن و قابل اعتماد

لازم است شما از حضور پرستار در کنار مریض و یا سالمند و یا کودک دلبندتان مطمئن باشید که ان شخص پرستار مطمئن و حرفه ای عمل می کند تا شما با خیالی آسوده عزیز خود را به ان بسپارید . شرایط حرفه ای بودن یک پرستار این است که تسلط داشته باشد درک داشته باشد علم نسبت هب خواسته های عزیز شما داشته باشد تا بتوانید از عملکرد ان پرستار مطمین باشید .

+ نوشته شده در  چهارشنبه 8 بهمن 1399ساعت 0:52  توسط انصاری 

وانت بار و نیسان بار ظریف

وانت بار و نیسان بار ظریف

وانت بار ظریف

اگر قصد جا به جایی وسایل خود را دارید اولین قدم جهت جا به جایی وسایل انتخاب یک شرکت باربری مناسب است تا شما بتوانید با یک انتخاب درست و مناسب تا انتهای ارائه ی خدمات باربری هیچ نگرانی نداشته باشید و از صفر تا صد خدمات باربری را به یک تیم تخصصی بسپارید ،ما امروز در کنار شماییم تا با توجه به لزوم انتخاب یک شرکت باربری مناسب گزینه ای مطمئن را برای حمل وسایلتان به شما معرفی کنیم و ان گزینه ی مطمئن وانت بار ظریف است که توسط شرکت تهران بار ظریف ارائه می گردد .بی تردید با توجه به تغییر سبک زندگی و افزایش اجاره نشینی گزینش یک شرکت باربری مناسب که بتواند بهترین خدمات را ارایه دهد افزایش می یابد و وانت بار ظریف همان انتخاب به جا و به صرفه است که بعد از برگزیدن ان شما را از استفاده ی خدمات  تمام شرکت های باربری بی نیاز می سازد چرا که با انتخاب خدمات وانت بار ظریف ایمنی،کیفیت بالای خدمات رسانی و قیمت های استثنایی را می توانید یک جا کنار هم داشته باشید و نگران هیچ یک از مراحل باربری نباشید چرا که تهران بار ظریف تمام آنچه از بهترین ها که شامل پرسنل خدماتی ویژه و کار آزموده، وسایل نقلیه ایمن ،متنوع، مسقف و موکت کاری شده   ،تمامی تجهیزات لازم جهت ارائه ی خدمات وانت بار ظریف و دیگر خدمات ویژه را با بالاترین سرعت ،کیفیت و قیمت های منصفانه در اختیارتان قرار می دهد.شرکت تهران بار ظریف با ارائه ی خدمات وانت بار ظریف توانسته رضایت صد در صدی تمام مشتریان خود را کسب نماید چرا که یکی از الویت های اتوبار ما همیشه توجه  به خواسته ی مشتریان عزیز بوده و در این راستا همواره  تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا خروجی یک وانت بار ظریف بری تمام مشتریان عزیز رضایت بخش باشد.اگر شما هم مایل هستید بیشتر با شرکت ارائه دهنده ی خدمات وانت بار ظریف آشنا شوید با من تا انتهای مقاله همراه باشید تا گوشه ای از ویژگی های برتر این مجموعه ی خدماتی فوق‌العاده را با هم مرور نماییم‌.

شماره مدیریت:09124430622

وانت بار ظریف راهی مناسب برای حمل هر گونه وسیله ای

شرکت با سابقه و درخشان تهران بار ظریف آماده ی حمل هر گونه وسیله ی ادارات، شرکت ها،کار خانه ها،مدارس، حمل لوازم منازل، جهیزیه عروس ، خدمات رسانی ویژه به سالمندان و…..می باشد،و همان طور که خوب می دانید جابجایی هر وسیله راه و روش حمل و بسته بندی متناسب با خودش را دارد و شرکت ارائه دهنده ی وانت بار ظریف به تمام اصول و فنون جا به جایی و بسته بندی وسایل اشراف دارد و با بهره گیری از تمامی تجهیزات به روز و پبشرفته برترین خدمات را خدمت تمامی مشتریان عزیز ارائه می دهد .با ما دیگر نگران حمل هیچ گونه وسیله ای نباشید چرا که ما هر وسیله ای را سالم به مقصد مورد نظرتان می رسانیم.

+ نوشته شده در  سه شنبه 23 دی 1399ساعت 2:05  توسط انصاری